Måndag

Så var det en ny vecka jag undrar vart helgen har tagit vägen.
Moa har börjat med sin inskolning på Dagis och då fick hon med sig en docka eller kroppen av dockan (garn) som det är meningen att man ska sy klart och den ska likna Moa
Försökte få maken att göra det men han vägrade undrar om moa ska få en digital docka det verkar betydligt enklare att skapa en sådan.
Får nog be TP eller JP att göra det något ska man ju ha sina systrar till och dom har mer talang en vad jag har på detta
annars så blir det en digital docka

Dagen har varit bra trivs jättebra på mitt nya jobb och en av fördelarna är att jag besöker mitt gammla jobb vissa dagar tror jag ska ta mig en tur dit i morgon är några datorer som ska levereras och då kan jag kanske ta en fika med AMA
alltid lika trevligt att träffa henne.
köpte någon ny kattmat till bäbis tyckte den var så billig men snålhet bedrar vishet maten fastnade runt hennes mun och färgade av sig när hon tvättade sig och inte gillade hon det heller och jag fick jobb med att tvätta henne tur så har jag tvättlappar till Moa som även visade sig fungera på katt
men maten finns nu mer i soptunnan blir för jobbigt att tvätta bäbis flera gånger om dagen.
Nej nu ska jag natta lilla mosa och även mig själv
ha en bra kväll på er

Kommentarer
Postat av: annemira

Ja billig kattmat ska man akta sej för. Jag talar av erfarenhet. Köpte nåt billigt som vår katt visserligen slukade, men jisses vad det luktade om katten sen. Hujedamej. Nä, det var faktiskt värt pengarna att köpa den dyrare varianten och slippa lukten.



Vi ses :-D

2008-09-01 @ 22:24:43
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: annemira

Å nu är det tisdag :-D

2008-09-02 @ 21:39:49
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: annemira

Å så blev det visst onsdag :-D

2008-09-03 @ 20:26:53
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: annemira

Å så blev det visst torsdag!!!

2008-09-04 @ 19:55:54
URL: http://annemira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0