Måndag

Så var det arbetsveckans första dag igen det går så fort.
Idag har vi varit hoss vetrinären för att kolla om Linus var chippad och det var han så nu behöver jag bara ringa ett samtal så kommer jag att kunna få reda på vart han kommer ifrån. Det stämde i alla fall att han hette Linus får se sedan om det är något mer som stämmer.

Moa trivs bra på sitt dagis måste vara roligt att vara där med en massa barn och leksaker sedan så är personalen på hennes avdelning helt underbar.

Ha en bra kväll på er

Kommentarer
Postat av: annemira

Nu har jag faktiskt uppdaterat min blogg. Trodde faktiskt inte själv att det skulle bli nåt med mej :-)



Ha det bra hörru!



Och krama lite på Moa från mej!

2008-10-09 @ 20:29:58
URL: http://annemira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0