Linus




Nu var det ett tag sedan jag skrev, tänker varje dag att jag ska skriva en rad men sedan så går tiden och jag har inte fått tid till att göra det men jag läser mina favorit bloggar.
Vi har fått en ny familjemedlem som går under namnet Linus han är en bengal kille som alltid är hungrig tror han kommer att äta oss ur huset.
Maken fick gömma sin grillade kyckling i ugnen för att han skulle få behålla den.
öppnar man kylskåpet så hoppar han in.
fast han är stor så så är han rädd för bäbis hon jagar honom.

I går var jag på föräldramöte på dagis där var det prat om besparingar undrar ibland vad dom som bestämmer tänker med
tror snart kravet på personal innom barnomsorgen kommer att vara att dom ska vara bläckfiskar så att dom kan mata minst tre barn samtidigt.

TP passade Moa hon är världens snällaste storasyster ställer alltid upp. hon passar även henne när jag går på min kurs utan henne skulle det inte fungera när maken jobbar ständig kväll så tusen kramar till henne.

Nej nu får jag sätta igång att jobba lite
Ha en bra dag på er

Kommentarer
Postat av: annemira

Wow vilken stilig kille! Å såna killar kan ofta vara märkligt hungriga. Sen går det inte att vänja dom av med detta jagande efter mat heller. Å att stora hankatter är rädda för små katter är heller inget ovanligt har jag märkt.



Lycka till med den nya familjemedlemmen. Så länge han är med på att det är Moa som bestämmer så är det lugnt :-D



Kram

2008-10-02 @ 19:57:53
URL: http://annemira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0