Kaos i tillvaron

Så var det fredag känns skönt att det är helg
igår så var jag i Karlstad hela dagen och det var mycket nyttig information så dagen var bra
sedan på kvällen så började allt gå fel.
Först så rev Linus ner en massa saker från köksbänken mitt fruktfat som jag tycker om gick sönder sedan fick Dennis fnatt och hoppade på fågelburen (Findus satt på den) så den åkte i golvet Findus klarade sig, och för mig var det bara att ta fram dammsugaren och få bort allt skräp givetvis så skulle alla djur och Moa vara med då önskade jag att jag var en bläckfisk.
Så nu tillhör inte Dennis mina favoriter och inte Maken heller det är hannses fågel jag gillar inte fåglar och utan den så hadde inte denna olycka inträffat.
så det var skönt när jag fick krypa ner till mina Mord.


Kommentarer
Postat av: annemira

Huvva, det låter kusligt... att krypa ner till sina mord. Och om det är nåt positivt, då måste detta kaos du beskriver ha varit av nån annan värld :-D



Ses snart

Kram

2008-10-13 @ 09:06:00
URL: http://annemira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0