Bra start på dagen

Igår på morgonen när jag släppte ut Hundarna och Bäbis så passade Linus på att smita ut
jag rusade ut i nattlinne och givetvis utan skor gissa om jag frös, för att jaga in honom men
han sprang sin väg
då ringde jag vetrinären och beställde tid för kastrering enda probelmmet var att jag inte hade någon katt
men jag fick ringa när katten var återfunnen
efter fyra timmars lång väntan så stog han på trappen och ville in antar att han var hungrig han hade ju hoppat över frukosten och det är inte likt honom.
så på eftermiddagen så blev han kastrerad




Kommentarer
Postat av: annemira

Äsch!

Jag missade dej idag :-( När kommer du ner nästa gång?

Kram

2008-11-20 @ 19:40:42
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: annemira

GOD JUL!

2008-12-23 @ 20:04:40
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: annemira

Nu är det länge sen sist hörru!!!!

2009-01-09 @ 14:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0