Så var det slut på arbetsveckan

Så var det fredag igen underar vart dagarna tar vägen
Arbetsveckan har varit bra har varit en hel del på mitt gammla jobb och alltid lika roligt att träffa AM
gårdagen så tillbringade jag och Moa på köpcentret och det var full jakt
Vi var och hälsade på J i djuraffären som vi funderar på att stämma det var en massa vatten på golvet efter att
J lagt i nya fiskar och där satt sig Moa funderar på att stämma dom
Bäbis växer och frodas hon börjar att bli lite busig
Kvällen tänker jag bara slappa och göra minsta möjliga finns så mycket jag borde göra men det finns kvar i morgon
med
Ha en trevlig helg på er

Kommentarer
Postat av: annemira

Trevlig helg du också!



Vi ses väl till veckan :-D

2008-08-29 @ 21:53:48
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: annemira

Men nu har det ju börjat en ny :-D

2008-09-01 @ 20:31:40
URL: http://annemira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0