Det var länge sedan


Så var jag här igen har varit och läst andras bloggar men inte skrivit något själv
har varit så mycket som hänt så jag har känt mig tom och inte vetat vad jag ska skriva
Nytt som har hänt vi har igen fått tillökning i familjen av en helt underbar katt som går under namnet Bäbis
Moa älskar henne dom leker och gosar
natten så sover dom intill varandar Maken har aldrig gillat katter men den här är han tokig i han har gått upp tidigt på morgonen och serverat henne frukost kanske skulle bli en katt så jag med kan få frukost serverad av honom.

Kommentarer
Postat av: annemira

Åååååh såna gosingar :-D



Välkommen tillbaka förresten!!



Kram!

2008-08-27 @ 19:51:19
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: Agnetha

Tack

2008-08-28 @ 08:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0