Telefonsamtalet

Mobilen ringde det var någon som bodde på katthult frågade om vi hade hittat Kajsa
hon hade sett en vit pudel som sprang omkring samma natt som hon försvann, nu började jag tvivla på att
hon hade gått ivåg för att hon kände att tiden var inne.
Så nu snurrar tankarna och vi har satt upp mer lappar och letat mer men inga spår efter henne vaknade även på natten och kände päls vid fötterna men det var bara Dennis en av våra Amerikanare vi har två
undrar hur länge en gammal hund kan klara sig.

Kommentarer
Postat av: annemira

Jag håller tummarna för att ni hittar henne,och det snart./kram

2007-09-30 @ 19:36:00
Postat av: Madelene

Jag med!

2007-09-30 @ 22:41:22
URL: http://www.mandelen.wordpress.com
Postat av: Linda

Stackars er! Har själv en vovve och en katt, och jag skulle bli helt knäckt om någon av dem försvann. De hör liksom till familjen och är så beroende av sina ägare. Tänk om hon snart kunde komma tillbaks!

2007-10-01 @ 22:21:04
URL: http://livstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0