Nu har även jag skaffat en blogg

Har länge varit en person som gärna läser andras bloggar men inte haft någon själv men nu tänkte jag börja att skriva, vet inte riktigt vad man igentligen skriver i en blogg men får väll skriva lite av varje.

Har en vit liten pudel på 14 år eller det kanske är dags att säga att vi har haft en pudel för hon försvann inatten till lördagen så i mogon har hon varit borta i en vecka så hon är förmodlingen död. men varje morgon så hoppas jag att hon ska stå utanför altan dörren men ingen Kajsa när jag öppnar.
Så det känns rätt tungt nu.


Kommentarer
Postat av: Annemira

Välkommen till bloggarnas värld. Det har ingen som helst betydelse hur man skriver i sin blogg. Det är helt och hållet upp till dig. Ska bli kul att umgås på det här viset:-)
Hoppas att ni hittar Kajsa snart, hur det än ligger till med henne. Det är under alla omständigheter bäst att veta ;-(

2007-09-28 @ 09:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0