Lördag kväll och fortfarande kaos

Så har det blivit lördag och Tereses rum är inte klart, maken är inte lat men för att täcka tapeten så har han varit tvungen att måla en massa gånger.
Så Jenny fick vi sparka ut skämt åt sido hon sover hoss pojkvännen och skulle få biff så hon var nöjd här hemma blev det makaroner och köttbullar.
hoppas att vi nästa lördag inte sitter med kaos.
Så har maken förälskat sig i Kalle som han har hittat i Malmö han tyckte den påminde om älskade Kajsa så får han som han vill så blir det en tur ner till Malmö över dagen
image6

Men jag undrar hur dom andra killarna i familjen skulle reagera om Kalle kom in genom dörren
Vi vet inte om han heter Kalle men maken tyckte han såg ut som en Kalle alla våra hundar har namn efter
seriefigurer Terese var inne på att döpa Dennis till Ior men där satt jag stopp jag kan inte tänka mig att på kvällen stå och skrika IOR prövade och det låt hel konstigt. Tur att han inte fanns i Värmland för då hadde han väll redan varit i våran stora hundsäng (dubbelsängen)

Kommentarer
Postat av: Kalle

ett bra namn

2007-10-18 @ 19:02:22
URL: http://naturnytt.blogg.se
Postat av: Annemira

Hur går det? Blir det nån Kalle eller?! Vi syns:-D

2007-10-24 @ 15:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0