Kanelbullens dag

Så har man kunnat äta bullar för att fira kanelbullens dag konstigt att den har fått en egen dag
men god är den så jag firar gärna-
Kajsa har fortfarande inte kommit hem så nu har jag börjat att inse att vi inte kommer att få se henne igen men jag ser vita pudlar överallt
det som känns jobbigast är att det är så tragiskt att ett liv som hennes ska sluta på detta sätt
Det sista som hon styrde över var sängen upptäckte en dag denna veckan att Dennis kom upp i sängen och lade sig innan Moa föddes så låg han ofta i mellan mig och Kaj sedan så slutade han att komma upp i sängen är övertygad om att Kajsa på något sätt har talat om för honom att han inte får ligga där, Det var hon som bestämde här hemma undrar hur det kommer att bli nu om det är Snobben eller Dennis som kommer att ta ledarrollen.


Kommentarer
Postat av: Annemira

Du får se till att det blir du som får ledarrollen :-)

2007-10-05 @ 10:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0